Vásárlás menete

 Vásárlás megkezdése

1.1. A Felhasználó a regisztrációját követően bejelentkezik a webshopba, vagy regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást.

1.2. A Felhasználó a megvásárolni kívánt termék, termékek darabszámát beállítja.

1.3. A Felhasználó kosárba helyezi a kiválasztott termékeket. A Felhasználó bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a Kosár ikonra kattintva.

1.4. Amennyiben a Felhasználó további terméket szeretne kosárba helyezni, kiválasztja a „vissza a termékekhez” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés - X” ikonra kattintva törölheti a kosárba tett egyes termékeket. A mennyiség véglegesítését követően automatikusan frissül a kosár tartalma.

1.5. A Felhasználó amennyiben még nem tette meg, bejelentkezik email címével és jelszavával. Ha még nem regisztrált felhasználó, akkor adatai megadásával regisztrál.

1.6. A következő lépésben Felhasználó kiválasztja a fizetési és átvételi módot, melyeknek típusai a következők:

 

Fizetési és átvételi módok

1.6.1. Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, személyes és utánvéttel történő fizetésre.

1.6.2. Az átutalást akkor tekintjük elfogadottnak, ha a bankszámlán a jóváírás megtörtént. Ezt minden munkanapon 14:00-kor ellenőrizzük. Az ezt követően beérkezett átutalásokat a következő munkanapon fogjuk látni. (Ennek az átfutási ideje, ha banki zárás előtt történik az utalás, maximum 4 óra. Ha banki zárás után indul az utalás, csak a következő munkanapon fogják jóváírni. A CIB Bank 18:00-kor zárja le a belső átutalásokat, 15:00-kor a külső átutalásokat. Kérjük, tájékozódjon ezzel kapcsolatban a saját bankjánál.) A fizetési határidő 3 munkanap. Ha a rendelés feladása után 3 munkanappal sem érkezett meg az összeg hozzánk, megkíséreljük felvenni a vásárlóval a kapcsolatot. Amennyiben ez sikertelen, a megrendelés törlésre kerül. Sikertelen kapcsolatfelvételnek tekintjük a fel nem vett telefonhívást és a 24 órán belül megválaszolatlan e-mailt. Ha az összeg eltér a teljes vételártól, ugyanilyen módon megkíséreljük felvenni a vásárlóval a kapcsolatot.

1.6.3. Fizetés személyesen személyes átvételkor lehetséges.

1.6.4. Utánvéttel történő fizetés esetén a teljes vételárat - a szállítási költséggel együtt - a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

A választott fizetési módot a vásárlónak írásban vagy telefonon jeleznie kell.

 

Szállítási költség

1.7.1. A küldemények kézbesítése, szállítása a GLS által történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a megrendelési folyamat során. A futárszolgálatok a küldeményt két alkalommal kísérlik meg kézbesíteni a címzett részére. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az adott futárszolgálat a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra. Ha a címzett telefonszáma feltüntetésre került a címiraton, a GLS egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel. Az adott futárszolgálat a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt (5 munkanap), ahol és ameddig a jogosult átveheti a küldeményt.

1.7.2. Szállítási határidő: a munkanapokon 12:00-ig leadott megrendelésekre a termék mellett feltűntetett munkanap(ok). Több termék rendelése esetén a legkésőbbi szállítási munkanapot kell figyelembe venni. Előreutalás estén az utalás beérkezésétől számítjuk a munkanapot. Az utalásokat minden munkanapon 14:00-kor ellenőrizzük. Ha ezt követően érkezik meg az összeg, egy nappal meghosszabbodik a szállítási határidő.

1.7.3. Utánvéttel történő fizetés esetén a munkanapokon 12:00-ig leadott megrendeléseket, amennyiben a termék/termékek raktáron van/vannak, a következő munkanapon átadjuk a futárszolgálatnak.

1.7.4. Szállítási díj belföldön: bruttó 1300 Ft, utánvét esetén plusz bruttó 250 forintot számolunk fel.

Nettó 20.000 Ft feletti vásárlásnál ingyenes a szállítás, kivéve a 25 kg feletti csomagokat. Ebben az esetleg plusz díjat számítunk fel, amely összeggel az ügyintézőnk jelentkezik.  Csomagolási díjat nem számolunk fel.

1.7.5. Külföldre történő szállításra egyelőre nincs lehetőség.

1.7.6. Személyes átvételre üzletünkben kerülhet sor a következő címen: 1138 Budapest, Esztergomi út 42.

1.7.7. A csomagok őrzési ideje 1 hét.

 

Szállítási, számlázási cím

1.8. A vásárlási folyamat következő lépése a szállítási, számlázási cím kiválasztása, vagy hozzáadása. A Felhasználónak lehetősége van a profiljában tetszőleges számú szállítási és számlázási címet megadni, így itt már csak a legördülő menüből ki kell választani a megfelelőeket. De lehetőség van új cím hozzáadására is.

 

Vásárlás véglegesítése

1.9. A Felhasználó a vásárlás előtt még utolsó lépésként ellenőrizheti a vásárlása adatait, és minden kiválasztott információt. A "Fizetek" gomb megnyomásával a vásárlás megtörténik.

Egyéb, a rendeléssel kapcsolatos kérést, kívánságot E-mailben jelezhet felénk.

 

Egyéb tudnivalók

1.10. Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

1.11. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. A Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt a Szolgáltató nem fogad el! A csomagok kézbesítése munkanapokon történik, a 8-17 óra közötti időszakban.

1.12. Adatbeviteli hibák javítása: a Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.

1.13. A Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül a Felhasználóhoz nem érkezik meg, a Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve a Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. A Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert a Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően a vevő kap egy automatikus e-mailt a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Ha ezzel kapcsolatban telefonos egyeztetés szükséges, az ügyfélszolgálat a +36 20 29 69 170-es telefonszámon érhető el.

1.14. A Szolgáltató nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

1.15. A Szolgáltató a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Kapcsolat" menüpont alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására.

1.16. A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában kerülhet sor (e-mail cím: info@rapidagro.hu). Erre addig van lehetőség, amíg a csomag átadásra nem kerül a futárszolgálat részére.

Iratkozzon fel hírlevelünkre,
hogy ne maradjon le akcióinkról!
Kérdezze Rapid Antit!

Tanácstalan?
Elbizonytalanodott valamiben?

Rapid Anti, a szakértő, válaszol Önnek!

Rólunk mondták

Az önöknél megrendelt termékkel nagyon meg vagyok elégedve! Az oldalukon szereplő kép egyezik a termékkel, kellőképpen visszaadja annak valódiságát. A termék kifogástalan és nagyon jó minőségű. A kiszállítás gyors és pontos. Az oldalukon a rendelési folyamat egyszerű, gyors, áttekinthető. Összegezve nagyon elégedett vagyok a termékkel és az önök munkájával is.

Köszönettel: Szimándli Zsolt

Mikor először hallottam a RapidAgro Kft-ről, még nem is gondoltam, hogy egy ilyen felkészült csapattal van dolgom. Mikor jelezték a fiúk, hogy kiváló minőségű demo gépeket is forgalmaznak, rögtön kértem tőlük ajánlatot, mert éppen vetőgép vásárlás előtt álltam. Jelenleg a RapidAgrotól vásárolt Horsch Pronto 6DC elégedett tulajdonosa vagyok.

Rigó András, mezőgazdasági vállalkozó

5 érv, hogy miért a RapidAgro!
Kövessen minket Facebookon is!
Partnereink
Kapcsolat

+36 20 2969 170
info@rapidagro.hu

Elérhetőségek

1064 Budapest, Podmaniczky u 57 2/14
+36 20 2969 170
info@rapidagro.hu

Ügyfélszolgálat

Hétfő-Péntek 8-17 óra

Navigáció